Нужно раскодировать http://rghost.ru/50608380 VT = virustotal.com/en/file/4af1ee96cf56f7a6163c3accd5ecf89c374787338b7d7416c38325c8c9d97324/analysis/
Снежок, ты как всегда Поправочка.На Borland C++.Значок спалил. Так, стоп.А students.dbf и IPaddress.txt откуда брать ?
Code: hndAnswers = j____open("otveti.txt", 0, 0); if ( hndAnswers == -1 ) { wsprintfA((LPSTR)(tClassObject + 868), "T "); TForm1_error(tClassObject, 1); } *(_DWORD *)(tClassObject + 0x3F4) = filelength(hndAnswers);// tCLass+3F4 == myClass.nDataSize *(_DWORD *)(tClassObject + 0x3E8) = operator new__(*(_DWORD *)(tClassObject + 0x3F4));// tCLass+3E8 == myClass.pData if ( !*(_DWORD *)(tClassObject + 0x3E8) ) { wsprintfA((LPSTR)(tClassObject + 868), "There is no memory for bufO!\n"); TForm1_error(tClassObject, 1); } _rtl_read(hndAnswers, *(void **)(tClassObject + 0x3E8), *(_DWORD *)(tClassObject + 0x3F4));// read to class member ptr to buffer j____close(hndAnswers); TForm1_decoding(1); // decode payload
Ну вот всё Code: void *__fastcall TForm1_decoding(int arg_this, void *arg_pBuffer, int arg_BufLen, char modeOtvetOrVopros) { void *result; // eax@1 unsigned __int16 v5; // ST10_2@6 unsigned __int16 v6; // [sp+6h] [bp-1Eh]@2 int i; // [sp+8h] [bp-1Ch]@5 int dest; // [sp+Ch] [bp-18h]@1 unsigned __int16 v9; // [sp+10h] [bp-14h]@1 __int16 v10; // [sp+12h] [bp-12h]@1 unsigned int v11; // [sp+14h] [bp-10h]@1 int BuffLen; // [sp+18h] [bp-Ch]@1 void *srcBuf; // [sp+1Ch] [bp-8h]@1 int tClassPtr; // [sp+20h] [bp-4h]@1 BuffLen = arg_BufLen; srcBuf = arg_pBuffer; tClassPtr = arg_this; v11 = 0x1DF5E76u; v10 = 7; v9 = 0xFFu; result = memmove(&dest, arg_pBuffer, 4u); if ( dest == 0x1DF5E76 ) { memmove(&v6, (char *)srcBuf + 4, 2u); sub_468B54(v6); if ( modeOtvetOrVopros ) // decode otveti.txt { result = srcBuf; *((_BYTE *)srcBuf + 4) = 0xCDu; // set key marks *((_BYTE *)srcBuf + 5) = 0xE0u; } else { result = (void *)sub_405E84(255); *((_BYTE *)srcBuf + 4) = 0x31u; *((_BYTE *)srcBuf + 5) = 0x29u; } for ( i = 6; i < BuffLen; result = (void *)i )// decode { v5 = sub_405E84(7) + 1; *((_BYTE *)srcBuf + i) -= sub_405E84(255) + 1; *((_BYTE *)srcBuf + i) = _crotr(*((_BYTE *)srcBuf + i), v5); ++i; } } return result; }
v^Я1) «Управляти – це передбачати, а передбачати – це вже майже діяти»: < Анрі Файоль > < Карл Маркс > < Фішер > < Фостер > # 2) Ймовірне, аргументоване, наукове обґрунтоване судження про суть будь-якого об’єкта в визначений момент часу в майбутньому або альтернативних шляхах і термінах досягнення яких-небудь результатів, називається: < прогноз > < план > < ретроспекція > < гіпотеза > # 3) Процес формування прогнозів на основі аналізу тенденцій і закономірності розвитку об’єкта, називається: < прогнозування > < економічне моделювання > < ретроспекція > < планування > # 4) Етап прогнозування, коли досліджується історія розвитку об'єкта прогнозування з метою його систематизованого опису, називається: < ретроспекція > < прогностика > < планування > < діагноз > # 5) Процес розробки соціально-економічних прогнозів, побудований на наукових методах пізнання соціально-економічних явищ з використанням усієї сукупності методів, засобів та способів економічної прогностики, називається: < соціально-економічне прогнозування > < прогнозування > < планування > < ретроспекція > # 6) Наука, що вивчає способи розроблення прогнозів розвитку об'єктів будь-якої природи, називається: < прогностика > < діагностика > < ретроспекція > < статистика > # 7) Економічні, соціальні та науково-технічні процеси в народному господарстві, галузях і в окремих регіонах є: < об'єкти прогнозування > < предмет курсу ПСЕП > < об'єкти планування > < об'єкти моделювання > # 8) Закономірності і тенденції розвитку економічних об’єктів в минулому і стан їх в майбутньому, котрі необхідно досліджувати і пізнавати, а також способи розробки прогнозів та прийняття на їх основі оптимальних рішень – це: < предмет курсу > < об'єкти прогнозування > < ретроспекція > < прогнозування > # 9) Пошук реалістичного, економічно правильного рішення для управління об'єктом чи процесом – це: < прогноз > < ретроспекція > < планування > < моделювання > # 10) Наукове передбачення на загальнотеоретичному рівні – це: < гіпотеза > < план > < прогноз > < ретроспекція > # 11) Документ, в якому визначені цілі, які потрібно досягти за певний період, а також засоби та умови їх досягнення, називається: < план > < гіпотеза > < прогноз > < ретроспекція > # 12) Прогноз може існувати самостійно, незалежно від плану: < так > < ні > # 13) План без прогнозу не може бути складений на належному рівні: < так > < ні > # 14) Інструмент розроблення планів: < прогноз > < гіпотеза > < ретроспекція > < прогностика > # 15) Прогнози, що пов’язані з оперативним управлінням і складаються на рівні вищої та середньої ланки управління: < оперативні чи поточні > < короткострокові > < середньострокові > < довгострокові > # 16) Прогнози, що використовуються при розробці квартальних і річних планів: < короткострокові > < оперативні чи поточні > < середньострокові > < довгострокові > # 17) Прогнози, що використовується для розробки стратегічних планів: < середньострокові > < оперативні чи поточні > < короткострокові > < довгострокові > # 18) Прогнози, що складаються на перспективу: < довгострокові > < оперативні чи поточні > < короткострокові > < середньострокові > # 19) Прогнози, що передбачають визначення можливого стану об'єкта в майбутньому, відповідають на запитання, що ймовірнісно здійсниться при умові збереження даних тенденцій? < пошукові (досліджувальні) > < нормативні > < проектні > < організаційні > # 20) Прогнози, що визначають напрямки та терміни досягнення можливого стану об'єкта, що приймаються в якості мети, відповідають на питання, якими напрямками можна досягнути бажаного і коли? < нормативні > < пошукові (досліджувальні) > < проектні > < організаційні > # 21) Прогнози, що відповідають на питання, що бажано і чому: < цільові > < нормативні > < проектні > < організаційні > # 22) Прогнози, що відповідають на питання, як і в якому напрямку орієнтувати планування, щоб найбільш ефективно досягти поставленої мети? < планові > < нормативні > < проектні > < організаційні > # 23) Прогнози, що відповідають на питання, що конкретно необхідно, щоб досягти бажаного? < програмні > < планові > < проектні > < організаційні > # 24) Прогнози, що виясняють, як конкретно це можливо, як це може виглядати; сприяють відбору оптимальних варіантів
дампы http://www.sendspace.com/file/npsrrr v^ЯНаименование дисциплины: ПРОГНОЗУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ# Название теста: "ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ"# Общее количество вопросов в тесте: 200 Количество разделов в тесте: 1 Номера первых вопросов в разделах: 1 Количество вопросов, которые необходимо задать: 100 Размер используемого шрифта (10...28): 26 Необходимость установки жирного шрифта: 1 [1 - да] Время в секундах отводимое на один вопрос: 60 Время в минутах отводимое на весь тест: 30 Пороговое значение набранного количества баллов (в процентах от общего числа баллов) для выставления отметки - удовлетворительно: 60 - хорошо : 75 - отлично : 90 Необходимость выставления отметки только по затраченному времени: 0 Пороговое значение затраченного времени (в секундах) для выставления отметки - отлично : 350 - хорошо : 450 - удовлетворительно: 550 Необходимость случайного выбора разделов: 1 [1 - да] Необходимость случайного задания вопросов внутри раздела: 1 [1 - да] Необходимость случайного распределения вариантов ответов: 1 [1 - да] Характеристика вопросов (Тип вопроса, номер(а) правильных ответов, количество начисляемых баллов). Возможные варианты типов вопросов: 1 - стандартный с единственным правильным ответом; 2 - несколько правильных ответов, порядок их выбора не имеет значения; 3 - несколько правильных ответов, учитывается порядок их выбора; 4 - перекрестные из двух алфавитов (допускается множественный выбор во втором столбце); 5 - без вариантов ответов; 6 - матричные с выбором одного ответа в каждом столбце; 1) 1 1 1 2) 1 1 1 3) 1 1 1 4) 1 1 1 5) 1 1 1 6) 1 1 1 7) 1 1 1 8) 1 1 1 9) 1 1 1 10) 1 1 1 11) 1 1 1 12) 1 1 1 13) 1 1 1 14) 1 1 1 15) 1 1 1 16) 1 1 1 17) 1 1 1 18) 1 1 1 19) 1 1 1 20) 1 1 1 21) 1 1 1 22) 1 1 1 23) 1 1 1 24) 1 1 1 25) 1 1 1 26) 1 1 1 27) 1 1 1 28) 1 1 1 29) 2 /1, 2/ 1 30) 2 /1, 2/ 1 31) 2 /1, 2/ 1 32) 2 /1, 2/ 1 33) 2 /1, 2/ 1 34) 2 /1, 2/ 1 35) 2 /1, 2/ 1 36) 2 /1, 2/ 1 37) 2 /1, 2/ 1 38) 2 /1, 2/ 1 39) 2 /1, 2/ 1 40) 2 /1, 2/ 1 41) 1 1 1 42) 1 1 1 43) 2 /1, 2, 3/ 1 44) 1 1 1 45) 2 /1, 2, 3/ 1 46) 1 1 1 47) 2 /1, 2/ 1 48) 2 /1, 2/ 1 49) 2 /1, 2/ 1 50) 2 /1, 2/ 1 51) 2 /1, 2/ 1 52) 2 /1, 2/ 1 53) 2 /1, 2/ 1 54) 2 /1, 2/ 1 55) 2 /1, 2/ 1 56) 2 /1, 2/ 1 57) 2 /1, 2/ 1 58) 2 /1, 2/ 1 59) 2 /1, 2/ 1 60) 2 /1, 2/ 1 61) 2 /1, 2/ 1 62) 2 /1, 2/ 1 63) 2 /1, 2/ 1 64) 2 /1, 2/ 1 65) 2 /1, 2/ 1 66) 2 /1, 2/ 1 67) 2 /1, 2/ 1 68) 1 1 1 69) 1 1 1 70) 1 1 1 71) 1 1 1 72) 1 1 1 73) 1 1 1 74) 1 1 1 75) 1 1 1 76) 1 1 1 77) 1 1 1 78) 1 1 1 79) 1 1 1 80) 1 1 1 81) 1 1 1 82) 1 1 1 83) 1 1 1 84) 1 1 1 85) 1 1 1 86) 1 1 1 87) 2 /1, 2, 3/ 1 88) 1 1 1 89) 1 1 1 90) 1 1 1 91) 1 1 1 92) 1 1 1 93) 1 1 1 94) 1 1 1 95) 1 1 1 96) 1 1 1 97) 1 1 1 98) 1 1 1 99) 1 1 1 100) 1 1 1 101) 1 1 1 102) 2 /1,2/ 1 103) 2 /1,2/ 1 104) 1 1 1 105) 1 1 1 106) 1 1 1 107) 2 /1,2/ 1 108) 1 1 1 109) 1 1 1 110) 1 1 1 111) 1 1 1 112) 1 1 1 113) 1 1 1 114) 2 /1,2/ 1 115) 1 1 1 116) 1 1 1 117) 1 1 1 118) 1 1 1 119) 1 1 1 120) 1 1 1 121) 1 1 1 122) 1 1 1 123) 1 1 1 124) 1 1 1 125) 2 /1, 2, 3/ 1 126) 1 1 1 127) 1 1 1 128) 1 1 1 129) 1 1 1 130) 1 1 1 131) 1 1 1 132) 1 1 1 133) 1 1 1 134) 1 1 1 135) 1 1 1 136) 1 1 1 137) 1 1 1 138) 1 1 1 139) 1 1 1 140) 1 1 1 141) 1 1 1 142) 1 1 1 143) 1 1 1 144) 2 /1,2/ 1 145) 1 1 1 146) 1 1 1 147) 2 /1,2/ 1 148) 1 1 1 149) 1 1 1 150) 1 1 1 151) 1 1 1 152) 1 1 1 153) 1 1 1 154) 1 1 1 155) 1 1 1 156) 1 1 1 157) 1 1 1 158) 1 1 1 159) 2 /1, 2, 3/ 1 160) 1 1 1 161) 1 1 1 162) 1 1 1 163) 1 1 1 164) 1 1 1 165) 1 1 1 166) 1 1 1 167) 2 /1,2/ 1 168) 1 1 1 169) 1 1 1 170) 2 /1,2/ 1 171) 2 /1,2/ 1 172) 1 1 1 173) 1 1 1 174) 1 1 1 175) 1 1 1 176) 1 1 1 177) 1 1 1 178) 1 1 1 179) 1 1 1 180) 1 1 1 181) 2 /1,2/ 1 182) 1 1 1 183) 1 1 1 184) 1 1 1 185) 1 1 1 186) 1 1 1 187) 1 1 1 188) 1 1 1 189) 1 1 1 190) 1 1 1 191) 1 1 1 192) 1 1 1 193) 1 1 1 194) 1 1 1 195) 1 1 1 196) 1 1 1 197) 1 1 1 198) 1 1 1 199) 1 1 1 200) 1 1 1 При запуске программы установить раскладку клавиатуры: 2 (0 - En, 1 - Ru, 2 - Uk) Путь к файлу протокола: M:\STATE_EXAM\E41 Внимание! Все указанные в пути директории, кроме последней, должны существовать. Последняя директория при ее отсутствии будет создана. Путь может быть сетевым, тогда перед именем ПК ставится двойной "слэш", например \\MY_COMPUTER\D\STATE_EXAM\E41. В случае невозможности создания указанной директории, файл протокола помещается в директорию REZ_TEST в корневом каталоге диска D, (если на ПК нет диска D, то в корневом каталоге диска С).